Tanie strony www
CIESZĘ SIĘ, ŻE TU JESTEŚ!

WITAM CIĘ

W GRONIE PRZEDSIĘBIORCÓW

KRÓTKI PRZEWODNIK PO BIZNESIE

Mam na imię Marcin i wraz z z żoną stworzyłem ten przewodnik specjalnie dla Ciebie! Ja też jak Ty teraz, ja kiedyś uruchomiłem pierwszy raz swoją firmę. Nikt w tamtym czasie nie był tak życzliwy, aby podzielić się ze mną wiedzą na temat prowadzenia firmy, nie powiedział mi gdzie szukać klientów i jak do nich dotrzeć. Wszystkiego nauczyłem się sam popełniając błędy, przed którymi chciałbym Ciebie uchronić.

Przewodnik ten poświęciliśmy takim zagadnieniom jak:
- Kim jest Twój klient?
- Jakimi kanałami dotrzeć do klienta?
- Czy wszystkie kanały są mi potrzebne?

ROZDZIAŁ I

Kim jest Twój klient?

Założyłem swoją działalność gospodarczą w 2005 roku, w tym czasie byłem na studiach informatycznych na Politechnice Łódzkiej na magisterce. Szczerze powiedziawszy nigdy nie analizowałem tak naprawdę kim jest mój klient. Jedyną wiedzą jaką miałem na temat moich przyszłych klientów, to na pewno firmy, które nie miały strony internetowej i to wszystko. Brzmi bardzo lakonicznie, wręcz na samą myśl o tym dostaję dreszczy, jaki ja byłem w tamtym czasie niepoważny.

Brak wiedzy na temat kim jest Twój klient, to jak poruszanie się we mgle bez celu. Musisz wiedzieć kim jest dokładnie Twój klient, aby móc do niego w odpowiedni sposób dotrzeć. Jeżeli sobie na to pytanie nie odpowiesz, to Twój klient i Twoja oferta będą mijać się beznamiętnie i nigdy nie spojrzą na siebie w tym samym momencie.

Mam nadzieje, że rozumiesz, że musisz sobie odpowiedzieć na kilka ważnych pytań dotyczących Twoich klientów! Pytania zadam w formie, gdybyś to Ty sam siebie pytał!

Mój klient to firma, czy osoba prywatna?

Bardzo ważne pytanie, jednak musisz pamiętać, że w firmach również siedzą ludzie. Komunikując się z firmami, tak naprawdę komunikujemy się z ludźmi. Wysyłając ofertę do firm nie wysyłałbym serduszek czy emotikonek 😂 Tak wiem, właśnie użyłem emotikonki pisząc do Ciebie. Innym razem Ci to wyjaśnię!

Ile lat ma Mój klient?

To bardzo podstawowe pytanie, bo to od niego będzie zależeć forma komunikacji jaka będzie realizowana w Twojej firmie. A dlaczego? Bo do grupy 15-25 lat będziesz komunikować się innymi kanałami oraz innym językiem niż do grupy 40-55 lat.

Czy Mój klient to Kobieta czy mężczyzna?

Drugie podstawowe pytanie, którego nie możesz sobie odpuścić, tak jak wcześniej, to od tego pytania, również będzie zależała komunikacja. Tak jak wcześniej, mężczyźni raczej nie zwracają uwagi na emotikony itp, a kobietą takie rzeczy bardziej przypadają do gustu.

Jaką grupę klientów reprezentuje?

Grupa klientów, to nic innego jak zamożność Twojego klienta, czyli jego status społeczny. Odpowiedź na to pytanie da Ci wiedzę potrzebną w dalszych pytaniach. Zrozumiesz również aspekt działania Twojego klienta, jak myśli, kim jest na co dzień?

gdzie znajdę Moich klientów?

No właśnie uzyskaliśmy już odpowiedź kim jest Twój klient, teraz w takim razie zastanów się gdzie można spotkać Twojego klienta? Gdzie przebywa? Co czyta? Gdzie spędza najwięcej czasu? Te odpowiedzi pozwolą zastanowić się nad odpowiednimi kanałami reklamy.

Gdzie klienci znajdą mnie?

No właśnie, jak Twoi klienci mogą Cię znaleźć? Czy jesteś lokalnym biznesem z adresem na planie miasta? Czy może Twoje usługi docierają tylko przez internet? Gdzie klienci szukają potencjalnej oferty? W internecie? W gazetach? Na bilbordach? A może w telewizji?

POZNAŁEŚ JUŻ SWOJEGO KLIENTA

Jeżeli znasz już odpowiedzi na powyższe pytania, to idziemy dalej. Oczywiście to nie wszystko czego można dowiedzieć się o swoim kliencie. Może kiedyś o tym napiszę. Dowiedzmy się teraz co jest Ci potrzebne, aby dotrzeć do swoich klientów?

ROZDZIAŁ II

CZEGO BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ?

Przede wszystkim ogromnie dużo cierpliwości do swoich klientów. Oj tak, klienci umieją być uciążliwi. Tak wiem, nie powinienem w ten sposób o nich mówić, ale niestety tak jest, kiedyś się o tym przekonasz. 

A teraz do rzeczy, aby pójść dalej musisz wybrać rodzaj Twojego biznesu 

ZAŁOŻYŁEŚ

BIZNES LOKALNY

O podstawowej zasadzie chyba nie trzeba Ci mówić, że zawsze warto publicznie otwierać nowy biznes lokalny z pompą. Pamiętaj, klient nie zauważy zmiany loga, czy też zmiany naklejek na witrynie. Dam Ci przykład z życia wzięty, kupiłem od jednego gościa fitness, zapewniał mnie, że to rodzinny interes, a klienci to wręcz przyjaciele. No to byli przyjaciele, którzy robili sztuczny tłum dla niego. Mniejsza o większe. Zrobiłem tam też fitness, przez pół roku robiłem remont, zmieniłem logo, choć zostawiłem nazwę, zmieniłem oklejenie szyb itp. Na otwarcie przyszło tylko 20 osób, słabo jak na super miejsce, które tam stworzyłem, sprzedaż zerowa. Po roku zrobiłem rebranding, dokładnie rok po otwarciu biznesu, otworzyłem go ponownie, zmieniając nazwę, dokładając 15 i 10 metrowe banery nad obiektem, zgadnij ile osób było na otwarciu? Zdecydowanie więcej, w ten dzień zrobiłem obrotu na 20000 zł. A zainteresowanie lokalne po otwarciu zwiększyło się co najmniej o 25%.

Czy potrzebujesz coś więcej niż adres Twojego biznesu na planie miasta?

Zastanawiam się, czy jest jakiś biznes, która będzie istniał i dobrze prosperował bez żadnej komunikacji internetowej? I wiesz co, ciężko mi taki znaleźć. Jak znajdziesz to daj mi znać, z miłą chęcią zaktualizuję ten akapit. Mój mail: na-pewno-odpiszem@stronywww24.pl

Ale do rzeczy, staram Ci się powiedzieć, że warto mieć jakikolwiek kanał komunikacji internetowej, czy to będzie strona na Facebooku, czy na Instagramie, a może wizytówka w Google i na mapach Google, a może nawet stronę WWW swojego biznesu

Strona na facebookU, INSTAGRAMIE

To specyficzne medium, naprawdę trzeba mieć pojęcie o tym, aby prowadzić dobrze stronę Facebooka czy Instagramu. Oba media różnią się między sobą, inna forma wyświetlania postów, aktywności społecznej. Opis procesów i działania na tych mediach to całkiem osobny poradnik i nie będę tu się rozpisywał.

WIZYTÓWKA GOOGLE

Bardzo ważna rzecz w Twoim lokalnym biznesie, ale nie tylko w lokalnym. 90% klientów poszukuje firm i usług właśnie w Google lub na mapach Google, Gdy tam nie ma Twojego biznesu, to znaczy, że nie istniejesz. Naprawdę, wiem co mówię, przekonałem się o tym niejednokrotnie. Wizytówka Google jest całkowicie za darmo.

WŁASNA STRONA WWW

To Twoja marka w internecie, to Twój adres na mapie internetu, tu będą ludzie Cię odwiedzać, tu ludzie będą szukać Twoich usług lub produktów. Uważam, że w dzisiejszych czasach każda firma powinna mieć stronę internetową. To tutaj możesz bez kosztów wprowadzać i informować ludzi o nowych usługach czy produktach, a może o promocjach.

te 3 RZECZY to jest absolutne minimum

Pamiętaj zrealizowanie tych trzech rzeczy nie spowoduje, że klienci będą walić do Ciebie drzwiami i oknami. Spowoduje to jednak, że ludzie będą Cię zauważać i z czasem zbudujesz w tych trzech miejscach społeczność, z którą będziesz mógł się komunikować. Wszystkie 3 rzeczy możesz zlecić u nas. Zrobimy to szybko, profesjonalnie i przede wszystkim tanio. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, to zapraszam Cię do kalkulatora naszych usług. 

Jeżeli chcesz jeszcze przeczytać ostatni rozdział mojego przewodnika, to kliknij „IDZIEMY DALEJ? TO KLIKAJ” Zdradzę Ci w sekrecie, że warto iść do tego rozdziału. Tam dowiesz się wielkiej mądrości tego świata. Niby człowiek ją zna, jednak nigdy w ten sposób tego nie postrzega.

ZAŁOŻYŁEŚ

BIZNES INTERNETOWY

Huurraa! Masz firmę i co dalej? Wiesz już kim będzie Twój potencjalny klient, teraz trzeba zastanowić się jak do niego dotrzeć ze swoją ofertą. Na pewno potrzebujesz strony internetowej, aby umieścić na niej całą swoją ofertę. Mimo, że Twój biznes jest tylko internetowy, bo np. sprzedajesz perfumy przez internet, to warto mieć również wizytówkę na Google i na Google Mapach. Chyba nie muszę wspominać o mediach społecznościowych, że ich też potrzebujesz. Bez nich nie istniejesz. To dzięki nim i reklamie na mediach społecznościowych najszybciej dotrzesz z ofertą do swoich klientów.

Moim zdaniem, nieposiadanie choć jednego z tych trzech poniżej wymienionych miejsc spowoduje, że ludzie będą mieć utrudniony dostęp do Twojej oferty.

Dam Ci przykład z życia. Porównam media społecznościowe do miejsc, w których się reklamowałem. Miałem swój klub fitness, który kupiłem, zmieniłem logo, zmieniłem oklejenie szyb i liczyłem, że lokalnie wszyscy ludzie zauważą, że się zmieniło logo i wystrój szyb i sprawdzą co nowego się pojawiło. To tak jakbym miał tylko Facebooka, bo tam wszyscy są. Uwierz mi, że dopiero banery, potykacze i inne akcje (ulotki, eventy publiczne itp) spowodowały, że ludzie zaczęli nas zauważać. Jednak największy efekt uzyskałem, gdy zrobiłem rebranding nazwy, odszedłem od starej nazwy, którą przejąłem od wcześniejszego właściciela i porządnie się ogłosiłem.

Chcę Ci tylko powiedzieć, że warto mieć każdy kanał, bo nigdy nie będziesz wiedzieć, którędy Twój klient przyjdzie do Ciebie.

Strona na facebookU, INSTAGRAMIE

To specyficzne medium, naprawdę trzeba mieć pojęcie o tym, aby prowadzić dobrze stronę Facebooka czy Instagramu. Oba media różnią się między sobą, inna forma wyświetlania postów, aktywności społecznej. Opis procesów i działania na tych mediach to całkiem osobny poradnik i nie będę tu się rozpisywał.

WIZYTÓWKA GOOGLE

Wbrew pozorom posiadanie wizytówki na Googlu lub na mapach google jest bardzo ważne nawet dla biznesu internetowego. 90% klientów poszukuje firm i usług właśnie w Google lub na mapach Google, Gdy tam nie ma Twojego biznesu, to znaczy, że nie istniejesz. Naprawdę, wiem co mówię, przekonałem się o tym niejednokrotnie. Wizytówka Google jest całkowicie za darmo.

WŁASNA STRONA WWW

To Twoja marka w internecie, to Twój adres na mapie internetu, tu będą ludzie Cię odwiedzać, tu ludzie będą szukać Twoich usług lub produktów. Uważam, że w dzisiejszych czasach każda firma powinna mieć stronę internetową. To tutaj możesz bez kosztów wprowadzać i informować ludzi o nowych usługach czy produktach, a może o promocjach.

te 3 RZECZY to jest absolutne minimum

Pamiętaj zrealizowanie tych trzech rzeczy nie spowoduje, że klienci będą walić do Ciebie drzwiami i oknami. Spowoduje to jednak, że ludzie będą Cię zauważać i z czasem zbudujesz w tych trzech miejscach społeczność, z którą będziesz mógł się komunikować. Wszystkie 3 rzeczy możesz zlecić u nas. Zrobimy to szybko, profesjonalnie i przede wszystkim tanio. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, to zapraszam Cię do kalkulatora naszych usług. 

Jeżeli chcesz jeszcze przeczytać ostatni rozdział mojego przewodnika, to kliknij „IDZIEMY DALEJ? TO KLIKAJ” Zdradzę Ci w sekrecie, że warto iść do tego ostatniego rozdziału. Tam dowiesz się wielkiej mądrości tego świata. Niby człowiek ją zna, jednak nigdy na to w ten sposób tego nie postrzega.

ZAŁOŻYŁEŚ

BIZNES LOKALNY i INTERNETOWY

Huurraa! Masz firmę i co dalej? Wiesz już kim będzie Twój potencjalny klient, teraz trzeba zastanowić się jak do niego dotrzeć ze swoją ofertą. Ponieważ jest to biznes lokalny i jednocześnie internetowy (np. sklep z perfumami lokalny i internetowy, aby zwiększyć ilość potencjalnych klientów i nie ograniczać się tylko do 150 tyś klientów w moim mieście), to tu jest najtrudniej żeby ogarnąć wszystko samemu 

Otwarcie lokalne oczywiście powinno być z pompą i przede wszystkim wszyscy w Twoim mieście, powtarzam WSZYSCY, powinni wiedzieć, że coś nowego w mieście się pojawiło. Tu możesz skorzystać z reklamy Facebooka, którą można lokalnie super skonfigurować. Oczywiście przed otwarciem powinna już istnieć strona internetowa, wszystkie media społecznościowe oraz powinieneś posiadać już wizytówkę Google. Minimum 1 miesiąc przed otwarciem powinna iść reklama. 

Wiem co mówię, jak otwierałem swój pierwszy lokalny biznes, ogłosiłem otwarcie 3 dni przed otwarciem. W reklamę na facebooku włożyłem w ciemno 3000 zł, żeby dotrzeć do mojej grupy docelowej, przyszło tylko 20 osób 🙁 Rok po otwarciu, bo szło źle z powodu pozostawienia starej nazwy po przejętym biznesie fitness, zrobiłem rebranding, zmiana nazwy, zmiana wystroju, dużo wcześniej poszła reklama,. Na ponownym otwarciu było o wiele więcej ludzi. W jeden dzień zrobiłem obrotu na 20000 zł. 

Chcę Ci przekazać tylko, że warto mieć każdy kanał, którym będziesz docierał do swojego klienta, bo nigdy nie wiesz gdzie go spotkasz.

Strona na facebookU, INSTAGRAMIE

To specyficzne medium, naprawdę trzeba mieć pojęcie o tym, aby prowadzić dobrze stronę Facebooka czy Instagramu. Oba media różnią się między sobą, inna forma wyświetlania postów, aktywności społecznej. Opis procesów i działania na tych mediach to całkiem osobny poradnik i nie będę tu się rozpisywał.

WIZYTÓWKA GOOGLE

Wbrew pozorom posiadanie wizytówki na Googlu lub na mapach google jest bardzo ważne nawet dla biznesu internetowego. 90% klientów poszukuje firm i usług właśnie w Google lub na mapach Google, Gdy tam nie ma Twojego biznesu, to znaczy, że nie istniejesz. Naprawdę, wiem co mówię, przekonałem się o tym niejednokrotnie. Wizytówka Google jest całkowicie za darmo.

WŁASNA STRONA WWW

To Twoja marka w internecie, to Twój adres na mapie internetu, tu będą ludzie Cię odwiedzać, tu ludzie będą szukać Twoich usług lub produktów. Uważam, że w dzisiejszych czasach każda firma powinna mieć stronę internetową. To tutaj możesz bez kosztów wprowadzać i informować ludzi o nowych usługach czy produktach, a może o promocjach.

te 3 RZECZY to jest absolutne minimum

Pamiętaj zrealizowanie tych trzech rzeczy nie spowoduje, że klienci będą walić do Ciebie drzwiami i oknami. Spowoduje to jednak, że ludzie będą Cię zauważać i z czasem zbudujesz w tych trzech miejscach społeczność, z którą będziesz mógł się komunikować. Wszystkie 3 rzeczy możesz zlecić u nas. Zrobimy to szybko, profesjonalnie i przede wszystkim tanio. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, to zapraszam Cię do kalkulatora naszych usług. 

Jeżeli chcesz jeszcze przeczytać ostatni rozdział mojego przewodnika, to kliknij „IDZIEMY DALEJ? TO KLIKAJ” Zdradzę Ci w sekrecie, że warto iść do tego ostatniego rozdziału. Tam dowiesz się wielkiej mądrości tego świata. Niby człowiek ją zna, jednak nigdy na to w ten sposób tego nie postrzega.

ROZDZIAŁ III

STRACONE PIENIĄDZE ODZYSKASZ

STRACONEGO CZASU

NIE

CZAS TO PIENIĄDZ

W czasie w którym będziesz samodzielnie wykonywać coś, co będziesz uważać, że to proste i zrobisz to bez problemu. Będziesz jednak potrzebować czasu, aby najpierw poczytać troszkę o danej rzeczy, później będziesz tracić czas, aby nauczyć się jak daną rzecz zrobić. W końcowym efekcie, coś co specjalista zrobi za 1 dzień, Ty zrealizujesz za 5 dni i dodatkowo efekt Twojej pracy może być dla Ciebie niezadowalający. 

Koniec końców decydujesz się zlecić to profesjonaliście. 

A teraz odpowiedz sobie na pytanie:

Ile warta jest jedna godzina Twojej pracy w Twojej firmie?

Czy nie lepiej skupić się na tym, co potrafisz i mieć zapłacone za swoją pracę! 

Jeżeli uważasz, że tak nie jest, to napisz do mnie! Z miłą chęcią podyskutuję z Tobą o tym. 

A teraz zapraszam Cię do KALKULATORA USŁUG. Sprawdzić co zyskasz, korzystając z naszych usług.

CENNIK USŁUG

Stworzyliśmy narzędzie cennik naszych usług, To prosty kalkulator naszych usług. Dzięki niemu jesteś wstanie samodzielnie wycenić każdą z naszych usług - strony www, administracja stroną www, copywriting, optymalizację SEO, wizytówkę Google, zarządzanie social media. Jakieś usługa nie jest zrozumiała dla Ciebie? Nie ma problemu, możesz przejrzeć naszą bazę wiedzy poniżej aby dowiedzieć się więcej o naszej usłudze. To co zaczynamy?

ZACZYNAMY

0$ /m-c

Dziękujemy, skontaktujemy się z Tobą już wkrótce.

Wybierz opcję

Wybierz poniżej wielkość swojego biznesu lub rodzaj szablonu, który uważasz, że będzie najlepiej do Ciebie pasował.

5 pozycji menu
1 domena
3 dni realizacji

5 pozycji menu
1 domena
7 dni realizacji

10 pozycji menu
1 domena
14 dni realizacji

Duża ilość stron
Rozbudowane menu
1 domena

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

MINI Biznes

Wybrałeś wariant szablonu MINI Biznes. Jest to szablon strony WWW tzw. OnePage, czyli w menu główny jest 5 kategorii, jednak strona nie przeładowuje się , by wyświetlić wskazaną treść, lecz przesuwa się w dół w celu pokazania wybranej treści. Szablony te stosuje się dla małych firm tj. fryzjerzy, fotografowie, firmy sprzątające, itp.. Zobacz co otrzymujesz wybierając ten pakiet.


Szablon strony www OnePage charakteryzuje się tym, że cała treść strony dostępna jest już na pierwszej stronie. Taka strona posiada swoje menu, w tym przypadku do 5 pozycji menu. Po naciśnięciu poszczególnej pozycji menu, strona automatycznie, płynnie przewija się do wybranej treści na stronie. Szablon gotowy jest do wypełnienia go treścią. Jeżeli potrzebujesz, aby napisać lub wprowadzić treści do strony WWW to w następnych krokach będziesz mógł dodać te opcje.


Wraz z szablonem otrzymujesz użyte w nim zdjęcia. Wszystkie zdjęcia użyte do realizacji szablonu mogą zostać wykorzystane przez Ciebie tylko z naszym szablonem..


Kupując nasz szablon masz dożywotnią aktualizację szablonu oraz wszystkich użytych w nich wtyczek. Jednak odpowiedzialność za aktualizacje Twojego szablonu i wtyczek będzie po Twojej stronie. Jest możliwość zlecić nam tą usługę w kolejnych krokach kalkulatora.


W cenie szablonu www oferujemy bezpłatną instalację szablonu na Twoim hostingu stron www, gdzie zainstalowany jest już najnowszy WordPress. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy kupnie hostingu, stworzeniu bazy danych oraz instalacji WordPressa, to w następnym kroku będziesz mógł dobrać te usługi do zapytania.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

DUŻY Biznes

Wybrałeś wariant szablonu DUŻY Biznes. Jest to szablon strony WWW, który samodzielnie konfigurujesz. Wybierz poniżej ilość planowanych podstron dla Twojego szablonu strony WWW. Dzięki Twojemu wyborowi będziemy wstanie określić wielkość Twojego projektu. W następnych ktokach będziesz mógł wybrać kolejne elementy Twojej strony WWW.





Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Dodatkowe usługi

Tutaj możesz wybrać wszystkie dodatkowe usługi, które są Ci potrzebne do uruchomienia naszych szablonów. Wybierz poniżej dodatkowe opcje, dzięki którym będziesz mógł szybciej uruchomić swoją stronę WWW.


Jeżeli nie wiesz co to jest hosting i nie wiesz jak za to się zabrać, chętnie wspomożemy Cię naszą wiedzą w tym zakresie. Hosting stron www to nic innego jak miejsce na przechowywanie w internecie Twojej strony WWW. Dzięki hostingowi dostęp do Twojej strony oraz poczty elektronicznej jest przez 24/7 w tygodniu. Potrzebujesz pomocy z tym? Zaznacz opcję.


Aby nasze szablony mogły działać na Twoje stronie, to musisz mieć zainstalowany darmowe oprogramowanie do stron WWW jakim jest WordPress. Nasze szablony nie działają na innych systemach WWW. Do instalacji wordpress potrzebne również będzie stworzenie bazy SQL.


Copywriting to usługa polegająca na napisaniu treści z użyciem słów kluczowych najlepiej określających Twój biznes. Usługa copywritingu wyceniona jest pod wybraną opcję Twojego szablonu strony WWW. Usługa ta nie obejmuje wprowadzenia napisanych treści do Twojej strony WWW.


Nasze szablony są proste w obsłudze. Dodawanie treści do strony WWW jest w miarę proste. Jednak, jeżeli nie masz na to czasu lub po prostu nie chcesz się tym zajmować, możesz zlecić nam realizację tego zadania.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Optymalizacja strony - SEO

Search Engine Optymalization (SEO) - to nic innego jak optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarki internetowe. Każda wyszukiwarka internetowa posiada ranking stron, w skrócie tak to można powiedzieć, nie zagłębiając sie w szczegóły. W miejsce w rankingu to tak naprawdę pozycja na której pojawia się nasza strona w wyszukiwarce np. Google. Czym wyższa pozycja tym lepszy ranking. Co wpływa na naszą pozycję? Szereg zasad, które strona musi spełnić, czym lepiej strona spełnia te zasady, tym wyżej jest oceniana przez wyszukiwarki. A więc optymalizacja SEO to nic innego jak przygotowanie strony do przestrzegania zasad wyszukiwarek. Usługa ta jest wstępem do pozycjonowania strony WWW.


Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Administracja stroną WWW

Administracja stroną WWW to usługa, dzięki której Twoja strona będzie cały czas działała prawidłowo, treść strony będzie zawsze wyświetlać się prawidłowo w przeglądarkach internetowych. Administracja stroną WWW to ogromna wiedza z zakresu funkcjonowania stron internetowych. Dzięki tej usłudze będziesz miał pewność, że wszystkie komponenty strony będą aktualne. Wraz z tą usługą wiążą się również dodatkowe usługi, jak czuwanie nad rozwojem strony WWW, pomoc przy pozycjonowaniu, konsultacje projektowe. Wszystko czego Ci teraz potrzeba to wolny czas, by móc skupić się nad rozwojem swojej firmy, a my będziemy czuwać nad rozwojem Twojej strony WWW. Wybierz jedną opcję poniżej:


1 akt/m-c - aktualizacja WordPress
akt/m-c - aktualizacja szablonu
1 akt/m-c - aktualizacja wtyczek


2 akt/m-c - aktualizacja WordPress
2 akt/m-c - aktualizacja szablonu
2 akt/m-c - aktualizacja wtyczek
2 kop/m-c - tworzenie kopii zapasowej
2 rg/m-c - zmian w treści strony
wsparcie w rozwój strony www


bez limitu - aktualizacja WordPress
bez limitu - aktualizacja szablonu
bez limitu - aktualizacja wtyczek
4 kop/m-c - tworzenie kopii zapasowej
4 rg/m-c - zmian w treści strony
wsparcie w rozwój strony www
1 dos/m-c - dostosowanie do Google
monitoring witryny

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

MAŁY Biznes

Wybrałeś wariant szablonu MAŁY Biznes. Jest to szablon strony WWW posiadający od 2 do 5 podstron, czyli w menu główny jest odpowiednia ilość kategorii, która po naciśnięciu wgrywa podstronę danej strony internetowej. Szablony te stosuje się dla firm takich jak kosmetyczki, barberzy, ochrona, studia masażu, studia tatuażu, fotografowie, galerie artystyczne itp. Zobacz poniżej co dostajesz wraz z tym szablonem.


Szablon strony www z 5 podstronami. Szablon ten posiada 5 podstron ze spójnym wyglądem ze stroną główną, 5 pozycji menu. Szablon jest gotowy do wypełnienia go treścią. Jeżeli potrzebujesz, aby napisać lub wprowadzić treści do strony WWW to w następnych krokach będziesz mógł dodać te opcje.


Wraz z szablonem otrzymujesz użyte w nim zdjęcia. Wszystkie zdjęcia użyte do realizacji szablonu mogą zostać wykorzystane przez Ciebie tylko z naszym szablonem..


Kupując nasz szablon masz dożywotnią aktualizację szablonu oraz wszystkich użytych w nich wtyczek. Jednak odpowiedzialność za aktualizacje Twojego szablonu i wtyczek będzie po Twojej stronie. Jest możliwość zlecić nam tą usługę w kolejnych krokach kalkulatora.


W cenie szablonu www oferujemy bezpłatną instalację szablonu na Twoim hostingu stron www, gdzie zainstalowany jest już najnowszy WordPress. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy kupnie hostingu, stworzeniu bazy danych oraz instalacji WordPressa, to w następnym kroku będziesz mógł dobrać te usługi do zapytania.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

ŚREDNI Biznes

Wybrałeś wariant szablonu ŚREDNI Biznes. Jest to szablon strony WWW posiadający od 6 do 10 podstron, czyli w menu główny jest odpowiednia ilość kategorii, która po naciśnięciu wgrywa podstronę danej strony internetowej. Szablony te stosuje się dla firm takich jak producenci, fotograf, biura nieruchomości, wynajem noclegów, wynajem mieszkań itp. Zobacz poniżej co dostajesz wraz z tym szablonem.


Szablon strony www z 10 podstronami. Szablon ten posiada 10 podstron ze spójnym wyglądem ze stroną główną, 10 pozycji menu. Szablon jest gotowy do wypełnienia go treścią. Jeżeli potrzebujesz, aby napisać lub wprowadzić treści do strony WWW to w następnych krokach będziesz mógł dodać te opcje.


Wraz z szablonem otrzymujesz użyte w nim zdjęcia. Wszystkie zdjęcia użyte do realizacji szablonu mogą zostać wykorzystane przez Ciebie tylko z naszym szablonem..


Kupując nasz szablon masz dożywotnią aktualizację szablonu oraz wszystkich użytych w nich wtyczek. Jednak odpowiedzialność za aktualizacje Twojego szablonu i wtyczek będzie po Twojej stronie. Jest możliwość zlecić nam tą usługę w kolejnych krokach kalkulatora.


W cenie szablonu www oferujemy bezpłatną instalację szablonu na Twoim hostingu stron www, gdzie zainstalowany jest już najnowszy WordPress. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy kupnie hostingu, stworzeniu bazy danych oraz instalacji WordPressa, to w następnym kroku będziesz mógł dobrać te usługi do zapytania.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Dodatkowe usługi

Tutaj możesz wybrać wszystkie dodatkowe usługi, które są Ci potrzebne do uruchomienia naszych szablonów. Wybierz poniżej dodatkowe opcje, dzięki którym będziesz mógł szybciej uruchomić swoją stronę WWW.


Jeżeli nie wiesz co to jest hosting i nie wiesz jak za to się zabrać, chętnie wspomożemy Cię naszą wiedzą w tym zakresie. Hosting stron www to nic innego jak miejsce na przechowywanie w internecie Twojej strony WWW. Dzięki hostingowi dostęp do Twojej strony oraz poczty elektronicznej jest przez 24/7 w tygodniu. Potrzebujesz pomocy z tym? Zaznacz opcję.


Aby nasze szablony mogły działać na Twoje stronie, to musisz mieć zainstalowany darmowe oprogramowanie do stron WWW jakim jest WordPress. Nasze szablony nie działają na innych systemach WWW. Do instalacji wordpress potrzebne również będzie stworzenie bazy SQL.


Copywriting to usługa polegająca na napisaniu treści z użyciem słów kluczowych najlepiej określających Twój biznes. Usługa copywritingu wyceniona jest pod wybraną opcję Twojego szablonu strony WWW. Usługa ta nie obejmuje wprowadzenia napisanych treści do Twojej strony WWW.


Nasze szablony są proste w obsłudze. Dodawanie treści do strony WWW jest w miarę proste. Jednak, jeżeli nie masz na to czasu lub po prostu nie chcesz się tym zajmować, możesz zlecić nam realizację tego zadania.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Dodatkowe usługi

Tutaj możesz wybrać wszystkie dodatkowe usługi, które są Ci potrzebne do uruchomienia naszych szablonów. Wybierz poniżej dodatkowe opcje, dzięki którym będziesz mógł szybciej uruchomić swoją stronę WWW.


Jeżeli nie wiesz co to jest hosting i nie wiesz jak za to się zabrać, chętnie wspomożemy Cię naszą wiedzą w tym zakresie. Hosting stron www to nic innego jak miejsce na przechowywanie w internecie Twojej strony WWW. Dzięki hostingowi dostęp do Twojej strony oraz poczty elektronicznej jest przez 24/7 w tygodniu. Potrzebujesz pomocy z tym? Zaznacz opcję.


Aby nasze szablony mogły działać na Twoje stronie, to musisz mieć zainstalowany darmowe oprogramowanie do stron WWW jakim jest WordPress. Nasze szablony nie działają na innych systemach WWW. Do instalacji wordpress potrzebne również będzie stworzenie bazy SQL.


Copywriting to usługa polegająca na napisaniu treści z użyciem słów kluczowych najlepiej określających Twój biznes. Usługa copywritingu wyceniona jest pod wybraną opcję Twojego szablonu strony WWW. Usługa ta nie obejmuje wprowadzenia napisanych treści do Twojej strony WWW.


Nasze szablony są proste w obsłudze. Dodawanie treści do strony WWW jest w miarę proste. Jednak, jeżeli nie masz na to czasu lub po prostu nie chcesz się tym zajmować, możesz zlecić nam realizację tego zadania.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Dodatkowe usługi

Tutaj możesz wybrać wszystkie dodatkowe usługi, które są Ci potrzebne do uruchomienia naszych szablonów. Wybierz poniżej dodatkowe opcje, dzięki którym będziesz mógł szybciej uruchomić swoją stronę WWW.


Jeżeli nie wiesz co to jest hosting i nie wiesz jak za to się zabrać, chętnie wspomożemy Cię naszą wiedzą w tym zakresie. Hosting stron www to nic innego jak miejsce na przechowywanie w internecie Twojej strony WWW. Dzięki hostingowi dostęp do Twojej strony oraz poczty elektronicznej jest przez 24/7 w tygodniu. Potrzebujesz pomocy z tym? Zaznacz opcję.


Aby nasze szablony mogły działać na Twoje stronie, to musisz mieć zainstalowany darmowe oprogramowanie do stron WWW jakim jest WordPress. Nasze szablony nie działają na innych systemach WWW. Do instalacji wordpress potrzebne również będzie stworzenie bazy SQL.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Wstawianie tekstów na stronę WWW

Nasze szablony są proste w obsłudze. Dodawanie treści do strony WWW jest w miarę proste. Jednak, jeżeli nie masz na to czasu lub po prostu nie chcesz się tym zajmować, możesz zlecić nam realizację tego zadania.





Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Copywriting

Copywriting to usługa polegająca na napisaniu treści z użyciem słów kluczowych najlepiej określających Twój biznes. Usługa copywritingu wyceniona jest pod wybraną opcję Twojego szablonu strony WWW. Usługa ta nie obejmuje wprowadzenia napisanych treści do Twojej strony WWW. Wybierz poniżej oczekiwaną ilość tekstów.





Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Optymalizacja strony - SEO

Search Engine Optymalization (SEO) - to nic innego jak optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarki internetowe. Każda wyszukiwarka internetowa posiada ranking stron, w skrócie tak to można powiedzieć, nie zagłębiając sie w szczegóły. W miejsce w rankingu to tak naprawdę pozycja na której pojawia się nasza strona w wyszukiwarce np. Google. Czym wyższa pozycja tym lepszy ranking. Co wpływa na naszą pozycję? Szereg zasad, które strona musi spełnić, czym lepiej strona spełnia te zasady, tym wyżej jest oceniana przez wyszukiwarki. A więc optymalizacja SEO to nic innego jak przygotowanie strony do przestrzegania zasad wyszukiwarek. Usługa ta jest wstępem do pozycjonowania strony WWW.


Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Optymalizacja strony - SEO

Search Engine Optymalization (SEO) - to nic innego jak optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarki internetowe. Każda wyszukiwarka internetowa posiada ranking stron, w skrócie tak to można powiedzieć, nie zagłębiając sie w szczegóły. W miejsce w rankingu to tak naprawdę pozycja na której pojawia się nasza strona w wyszukiwarce np. Google. Czym wyższa pozycja tym lepszy ranking. Co wpływa na naszą pozycję? Szereg zasad, które strona musi spełnić, czym lepiej strona spełnia te zasady, tym wyżej jest oceniana przez wyszukiwarki. A więc optymalizacja SEO to nic innego jak przygotowanie strony do przestrzegania zasad wyszukiwarek. Usługa ta jest wstępem do pozycjonowania strony WWW.


Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Optymalizacja strony - SEO

Search Engine Optymalization (SEO) - to nic innego jak optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarki internetowe. Każda wyszukiwarka internetowa posiada ranking stron, w skrócie tak to można powiedzieć, nie zagłębiając sie w szczegóły. W miejsce w rankingu to tak naprawdę pozycja na której pojawia się nasza strona w wyszukiwarce np. Google. Czym wyższa pozycja tym lepszy ranking. Co wpływa na naszą pozycję? Szereg zasad, które strona musi spełnić, czym lepiej strona spełnia te zasady, tym wyżej jest oceniana przez wyszukiwarki. A więc optymalizacja SEO to nic innego jak przygotowanie strony do przestrzegania zasad wyszukiwarek. Usługa ta jest wstępem do pozycjonowania strony WWW.


Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Wybierz usługę, którą chcesz wycenić

Jeżeli jesteś tutaj, to jest mi bardzo miło, znaczy to dla mnie, że przewodnik był dla Ciebie wartościowy. Poniżej przedstawiam Ci wszystkie naszej firmy, które potrzebne będą nie tylko w nowo otwartym biznesie, ale także w już istniejącym dłuższy czas. Poświęć jeszcze 5 minut, aby dowiedzieć się ile czasu zyskasz oraz ile zarobisz kasy zlecając nam wszystkie działania. Zaczynamy? No to wybieraj!

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Wizytówka Google

Wizytówka Google to darmowa usługa, więc nie daj się w przyszłości naciągnąć, że utrzymanie tej wizytówki coś kosztuje. kosztuje dokładnie 0 zł. Załozenie tej wizytówki też kosztuje dokładnie 0 zł, jeżeli zrobisz to samodzielnie. Czy zrobisz to od ręki, czyli siadasz i zakładasz wizytówkę, bez uczenia się jak to zrobić? Jeżeli tak to właśnie masz w kieszeni 200 zł, a jeżeli nie to my założymy za Ciebie taką wizytówkę w przeciągu 2 dni roboczych. Nasz czas pracy to będzie maksymalnie 3 godziny. Jeżeli zdecydujesz się samodzielnie to zrealizować najprawdopodobniej poświęcisz na to około 2 dni. ponieważ będziesz potrzebować czasu aby ogarnąć temat. Zlecając nam zyskujesz: 16h x kwota za godzinę Twojej pracy - koszt naszej usługi = no właśnie, o ile jesteś do przodu? A ile stracisz z potentcjalnego zysku robiąc to samodzielnie! Prosty rachunek!


Usługa zawiera założenie wizytówki w Google i na mapach Gogole oraz uzupełnienie jej o treści, które zostaną przesłane nam w formularzu w następnym kroku.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Media społecznościowe

Media społecznościowe to bardzo ważna rzecz w Twoim biznesie, tak jak to wcześniej opisałem. Założenie stron biznesowych na Facebooku, Instagamie, LinkedIn, Twitterze czy TikTok, są całkowicie za darmo i będą Cię kosztować 0 zł, gdy zrobisz to samodzielnie. Jednak z doświadczenia wiem, że takie próby zaoszczędzenia głównie kończą sie FuckUpem czasowym, dodatkowo trzeba później bardzo dużo odkręcać. Najgorsze jest to, że czasem, nie da sie już odkręcić. Zanim zaczniesz psuć w mediach społecznościowych, zastanów się czy na 100% jesteś wstanie zrobić to od ręki? Jeżeli nie, to proponuję zlecić to nam, my poświęcimy na to 2 godziny pracy, a Ty pewnie będziesz to realizować przez 2 dni. Teraz obliczamy Twój zysk za założenie jednego medium społecznościowego: 16 godzin Twojej pracy x kwota za godzinę Twojej pracy - koszt naszej usługi. Zleć to nam i zyskaj czas i pieniądze oraz święty spokój!


Usługa obejmuje tylko utworzenie strony biznesowej na Facebooku oraz uruchomienie konta reklamowego pod tą stronę.


Usługa obejmuje tylko utworzenie strony biznesowej na Instagramie oraz połaczenia konta Facebooka z Instagramem.


Usługa obejmuje tylko utworzenie strony biznesowej na LinkedIn oraz uruchomienie konta reklamowego pod tą stronę.


Usługa obejmuje tylko utworzenie strony biznesowej na Twiterze oraz uruchomienie konta reklamowego pod tą stronę.


Usługa obejmuje tylko utworzenie strony biznesowej na TikToku oraz uruchomienie konta reklamowego pod tą stronę.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Administracja wizytówką Google

Posiadanie wizytówki Google to nie wszystko, tak jak w stronie internetowej czy w mediach społecznościowych wciąż trzeba dodawać nowe treści, dbać o aktualności, wstawiać zdjęcia, odpisywać na opinie. Jak widzisz to znów wiele zadań, które stoją przed Tobą! Czy się opłaci prowadzenie tej wizytówki? Oczywiście, dzisiaj prawie 100% szuka w Google usług, towarów, informacji. Pierwsi zaczną Cię znajdować lokalni klienci, poszukując Twojego produkty czy usługi, a z czasem, gdy wizytówka będzie atrakcyjna również wypozycjonuje się pod wyszukiwane słowa kluczowe Twojej firmy.


Miesięcznie wstawimy - 1 wpis - 1 zdjęcie


Miesięcznie wstawimy - 2 posty -2 zdjęcia -odpiszemy na 2 opinie - 1 zmienimy informacje w wizytówce Google


Miesięcznie wstawimy - 8 posty - 8 zdjęcia - odpiszemy na 10 opinie - 2 zmiany informacji w wizytówce Google

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Zarządzanie SocialMedia


- zarządzamy tylko 1 kanałem Social Media - 4 posty w miesiącu - 1 kampania reklamowa


- zarządzamy 2 kanałami - 4 posty na oba kanały - 1 kampanie reklamowa


- zarządzamy 5 kanałami - 12 postów - 2 kampanie reklamowe

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Hurrraaa! Wizytówka Google wyceniona! Wybierz co dalej?

Czy chcesz jeszcze wycenić dodatkowe usługi czy kończymy? Jeżeli kończymy, to kliknij tylko "DALEJ"


Jeżeli chcesz wycenić jeszcze Zarządzanie Social Media, to zaznacz tą opcję


Jeżeli chcesz jeszcze wycenić sobie stronę WWW to zaznacz tą opcję

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Wprowadź dane wizytówki Google

Wprowadź potrzebne dane do formularza. Te dane będą wprowadzone do wizytówki Google, którą założymy dla Ciebie.

Lokalnie oznacza w obrębie swojego miasta, w którym prowadzisz swoją działalność. Jeżeli masz promień działania, np. sąsiadujące województwa również, to napisz to proszę.
Globalnie znaczy, że na całą Polskę

Napisz kim jesteście, czym się zajmujecie i dlaczego to robicie. Ten opis będzie pojawiał się przy Twojej wizytówce.

Podaj adres e-mail, dzięki niemu będziesz mógł logować sie do założonej przez nas wizytówki Google.

Podaj numer telefonu do kontaktu dla Twoich przyszłych klientów.

Google wyśle list do Ciebie na podany adres, gdzie została zarejestrowana działalność, tylko po to, by zweryfikować autentyczność danych. Podaj adres, pod którym masz zarejestrowaną działalność lub w którym prowadzisz sprzedaż lokalną.

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Hurrraaa! Zarządzanie Social Mediami wycenione! Wybierz co dalej?

Czy chcesz jeszcze wycenić dodatkowe usługi czy kończymy? Jeżeli kończymy, to kliknij tylko "DALEJ"


Jeżeli chcesz jeszcze wycenić sobie stronę WWW to zaznacz tą opcję

Musisz wybrać jedną z opcji, by kontynuować kalkulację.

Łączna kwota za stronę WWW

Podana cena uwzględnia już rabaty!

/m-c

/m-c

Wypełnij formularz aby otrzymać szczegóły wyceny Twojego zapytania.

Podsumowanie kalkulacji

Opis: Informacja: Ilość: Cena bez VAT:
Rabat:
Całość:/m-c

BAZA WIEDZY

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Strona internetowa

Otrzymasz od nas stronę WWW, którą graficznie zaprojektujemy wg Twoich wskazówek oraz w wybranym wariancie. Dodatkowo zainstalujemy ją na Twoim hostingu, gdzie zainstalowany jest już WordPress.

W zależności od wybranego wariantu, od momentu zaakceptowania szaty graficznej strony internetowej, proces tworzenia strony WWW może trwać, 3, 7, 14 dni. Wariant „Duży biznes”, czas trwania realizacji obliczany jest indywidualnie. 

TAK, nasza usługa nie uwzględnia kosztu hostingu. Hosting w pierwszym roku kosztuje np. w home.pl za 75 zł na rok, usługa z certyfikatem SSL, który chroni Ciebie i Twoich klentów.

TAK. Nasza usługa nie wlicza adresu strony w cenę zakupu. Jednak wstrzymaj się z zakupem domeny, po podjęciu z nami współpracy, pomożemy Ci wybrać odpowiednią domenę dla Twojego biznesu.

Instalacja strony internetowej na Twoim hostingu, obejmuje zainstalowanie uprzednio przygotowanego dla Ciebie szablonu na Twoim hostingu oraz na Twoim WordPressie oraz zainstalowanie potrzebnych wtyczek, które będą potrzebne do działania Twojej strony. Jeżeli nie masz hostingu oraz WordPressa, nic nie szkodzi pomożemy Ci w tym również.

TAK. Zamawiając u nas stronę, realizujemy dla Ciebie wg wytycznych szablon strony WWW, który jest zaprojektowany indywidualnie dla Ciebie.

Administracja stroną WWW

Decydując się na tą usługę, masz pewność, że Twoja strona będzie zawsze wyświetlać się prawidłowo. Wszystkie szablony oraz użyte wtyczki będą zawsze aktualne. Zyskasz również bezpieczeństwo Twoich danych, bo będziemy realizować kopię bezpieczeństwa.

W zależności od wybranej opcji abonamentu, kopia bezpieczeństwa wykonywana jest w następujących odstępach czasu: nigdy, co 2 tygodnie, co 4 tygodnie.

NIE. Za każdym  razem, gdy pojawi się aktualizacja szablonu, wtyczki czy WordPressa będziesz musiał samodzielnie wykonać aktualizację.

Dostosowywanie do Google to nic innego jak optymalizacja Twojej strony internetowej do aktualnych wymagań algorytmów Google, aby Twoja strona nie została daleko w tyle w wyszukiwarce Google lub co gorsza z BANOWANA.

Przy administracji stroną internetową jedna roboczogodzina jest rozliczana w dwóch odcinkach po 30 minut.

NIE. Na tą chwilę nie ma możliwość dobrania sobie składników abonamentu, które były by dla Ciebie niezbędne. Może w przyszłości ta opcja się pojawi.

Social media

Aktualnie obsługujemy 5 głównych social mediów na świecie. Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok.

Wszystko zależy od Twojego biznesu. Załóżmy, że masz restaurację, moim zdaniem przynajmniej trzeba posiadać Facebook i Instagram, ale już np. prawnik powinien mieć LinkedIn oraz Facebooka, a jeżeli dodatkowo ma pasję np. fotografia lub podróże, to powinien dołożyć jeszcze Instagram.

Wszystko zależy od tego, jak szybko oraz jak mocno chcesz zbudować komunikację ze swoimi klientami? Moim zdaniem minimalna ilość postów dla jednego kanału social media to 4 posty na miesiąc. Optymalnie jest wystawiać 3 razy w tygodniu posty, czyli 12 postów na miesiąc.

TAK. Dotyczy to nawet w przypadkulokalnego biznesu. Pamiętać trzeba jednak, że zrobienie samej kampani np. na Facebooku, może nic nie dać, jeżeli zrobi się ją nie umiejętnie. 

Jak najbardziej możesz zrealizować więcej kampanię reklamowych. W abonamencie masz w obsłudze 1 kampanię reklamową. Za kolejne rozliczamy się indywidualnie.

TAK. Tego rodzaju działania nazywamy marketingiem szeptanym. Dobrze jest prosić swoich klientów, aby polecali naszą firmę publicznie.Pamiętaj to Twoi klienci są Twoją wizytówką.

Wizytówka Google

Oczywiście, że potrzebuje, a dlaczego? Już tłumaczę. Sklep internetowy sprzedaje również klientom ze swojego najbliższego otoczenia. Załóżmy, że lokalnie nikt nie sprzedaje takiego rodzaju produktu jak Ty, a Ty usilnie walczysz z globalnymi sklepami o klienta, bo nie masz wizytówki Google.

Jeżeli samodzielnie założysz oraz skonfigurujesz całą wizytówkę Google, to będzie Cię kosztować to 0 zł,jednak gdy się na tym nie znasz, na pewno zapłacisz swoim czasem, który poświęcisz na naukę czegoś co nie jest związane z częścią zarobkową Twojej firmy.

Uważam, że Aby cokolwiek osiągnąć po jakimś czasie, to przynajmniej 2 posty miesięcznie, jednak dla najlepszych efektów i najbardziej optymalnej kampanii wzrostu musisz wystawiać od 6 do 8 postów miesięcznie.

Po krotce,zanim Twój klient odnajdzie Twoją stronę WWW, to tu znajdzie Cię najpierw. Tu możesz przedstawić mu wszystkie usługi, które oferujesz. Dodatkowo możesz podać link do swojej strony internetowej.. Możesz zaprezentować zdjęcia swoich produktów i naprawdę bardzo dużo innych rzeczy można zrobić z wizytówką Google. Więcej info przeczytasz w niedalekiej przyszłości w naszym blogu SEO.

Sugerujemy nie realizować takich działań, Google jest bardzo sprytny, jak zorientuje się, to usunie wszystkie dodane opinie o firmie z wizytówki Google. Lepiej rozmawiać z własnymi klientami, którzy na pewno z miłą chęcią napiszą prawdziwe opinie o Twojej firmie.

TAK. Google udostępnia statystyki odwiedzin Twojej wizytówki Google. Takie statystyki już są widoczne po 1 miesiącu działania wizytówki. Jednak dopiero po 3 miesiącach pojawia się w nich więcej informacji, dzięki którym można zacząć coś wnioskować.

Optymalizaja SEO

Musisz, jeżeli chcesz, aby Twoi klienci znajdowali Twoją ofertę w internecie. A jeżeli nie chcesz, to moim zdaniem nie wydawaj pieniędzy na stronę WWW.

Optymalizację strony SEO robi się cyklicznie. Niestety wciąż zmieniają się algorytmy wyszukiwarek, przez co cały czas trzeba dostosowywać stronę internetową, aby pokazywać się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Jeżeli znasz sie na tym, to oczywiście, że tak. Jednak jeżeli nie masz pojęcia od czego zacząć, to tylko możesz zaszkodzić, jednak efekty Twojego szkodzenia będą widoczne dopiero za miesiąc, może 2 miesiące. I wtedy będzie trzeba Znów zapłacić specjalistom.

Tak oczywiście, że są. Jednak oprócz strony (kodowanie, optymalizacja programowania itp) w stronie trzeba zoptymalizować treści tj. obrazki., zdjęcia, filmy, teksty, całego WordPressa oraz Hosting. Jest dużo czynników, które wpływają na SEO.

SEO -(ang. Search Engine Otymalization) – optymalizacja strony WWW pod silniki wyszukiwarek. To ogół procesów dotyczących optymalizacji wyświetlanej treści oraz sposobu jej wyświetlania na stronie WWW, dzięki czemu strona jest lepiej oceniana przez wyszukiwarki internetowe takie jak Google i inne. 

Przede wszystkim treści, prędkość wczytywania strony, brak błędów, dostosowanie do wytycznych W3C. Wykorzystane słowa kluczowe. Trzeba sprawdzić jakie najczęściej wykorzystuje się słowa kluczowe w Twojej firmie, aby następnie zoptymalizować treści pod te słowa kluczowe. Jest wiele aspektów, które wpływają na pozycję strony, nie jestem wstanie tu o wszystkich napisać.

Copywriting

Copywriting – to nic innego jak pisanie sprzedażowych treści w sposób przystępny dla każdego. Klient ma czuć, że wytłumaczyłeś mu jak laikowi, a nie profesjonalista profesjonaliście. Gdy opisujesz swoją usługę nie możesz skupić się tylko na opisie, ale również na formie, słowach kluczowych i wielu innych aspektach .

Pisanie tekstów to nic innego, jak napisanie opisu produktów, usług nie uwzględniając wytycznych z optymalizacji tekstów.Dzięki temu masz treść na stronie, ale niekoniecznie dobrą, która przyciąga uwagę klienta i pozycjonuje Twoją stronę internetową w wyszukiwarkach. Powyżej wyjaśnienie Copywritingu,

Przede wszystkim ciekawe treści, które będą przyciągać uwagę klienta. Twoja strona będzie dobrze zoptymalizowana pod wyszukiwarki internetowe. Zacznie się pozycjonować. Każdego miesiąca Twoja pozycja będzie coraz wyższa.

Uważam, że TAK. Jeżeli posiadasz stronę firmową, gdzie umieszczasz informację o swoich usługach, to pewnie chciałbyś, aby klient po pierwsze odnalazł ją w lesie ofert, a po drugie po przeczytaniu, chciał kupić właśnie od Ciebie produkt lub usługę.

Copywriting jest jednym z procesów optymalizacji SEO. Tak naprawdę, bez dobrych tekstów na stronę internetową, nawet najlepiej wykonana optymalizacja może nie zadziałać. A czemu? Wyszukiwarki zwyczajnie nie będą miały nic ciekawego do za indeksowania z Twojej strony WWW.

TAK. Wyszukiwarki sprawdzają czy strony www zindeksowane przez nie się rozwijają, jeżeli nie, to ich pozycja spada w dół. Aby szybko być zauważonym, warto pisać nowe treści przynajmniej raz w tygodniu. To optymalna częstotliwość dodawania treści. Jeżeli chcesz uzyskać jeszcze lepsze efekty, częstotliwość dodawania nowych treści można zwiększyć.

Napisz do nas!