BAZA WIEDZY
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Strona internetowa
Otrzymasz od nas stronę WWW, którą graficznie zaprojektujemy wg Twoich wskazówek oraz w wybranym wariancie. Dodatkowo zainstalujemy ją na Twoim hostingu, gdzie zainstalowany jest już WordPress.
W zależności od wybranego wariantu, od momentu zaakceptowania szaty graficznej strony internetowej, proces tworzenia strony WWW może trwać, 3, 7, 14 dni. Wariant „Duży biznes”, czas trwania realizacji obliczany jest indywidualnie.
TAK, nasza usługa nie uwzględnia kosztu hostingu. Hosting w pierwszym roku kosztuje np. w home.pl za 75 zł na rok, usługa z certyfikatem SSL, który chroni Ciebie i Twoich klentów.
TAK. Nasza usługa nie wlicza adresu strony w cenę zakupu. Jednak wstrzymaj się z zakupem domeny, po podjęciu z nami współpracy, pomożemy Ci wybrać odpowiednią domenę dla Twojego biznesu.
Instalacja strony internetowej na Twoim hostingu, obejmuje zainstalowanie uprzednio przygotowanego dla Ciebie szablonu na Twoim hostingu oraz na Twoim WordPressie oraz zainstalowanie potrzebnych wtyczek, które będą potrzebne do działania Twojej strony. Jeżeli nie masz hostingu oraz WordPressa, nic nie szkodzi pomożemy Ci w tym również.
TAK. Zamawiając u nas stronę, realizujemy dla Ciebie wg wytycznych szablon strony WWW, który jest zaprojektowany indywidualnie dla Ciebie.
Administracja stroną WWW
Decydując się na tą usługę, masz pewność, że Twoja strona będzie zawsze wyświetlać się prawidłowo. Wszystkie szablony oraz użyte wtyczki będą zawsze aktualne. Zyskasz również bezpieczeństwo Twoich danych, bo będziemy realizować kopię bezpieczeństwa.
W zależności od wybranej opcji abonamentu, kopia bezpieczeństwa wykonywana jest w następujących odstępach czasu: nigdy, co 2 tygodnie, co 4 tygodnie.
NIE. Za każdym razem, gdy pojawi się aktualizacja szablonu, wtyczki czy WordPressa będziesz musiał samodzielnie wykonać aktualizację.
Dostosowywanie do Google to nic innego jak optymalizacja Twojej strony internetowej do aktualnych wymagań algorytmów Google, aby Twoja strona nie została daleko w tyle w wyszukiwarce Google lub co gorsza z BANOWANA.
Przy administracji stroną internetową jedna roboczogodzina jest rozliczana w dwóch odcinkach po 30 minut.
NIE. Na tą chwilę nie ma możliwość dobrania sobie składników abonamentu, które były by dla Ciebie niezbędne. Może w przyszłości ta opcja się pojawi.
Social media
Aktualnie obsługujemy 5 głównych social mediów na świecie. Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok.
Wszystko zależy od Twojego biznesu. Załóżmy, że masz restaurację, moim zdaniem przynajmniej trzeba posiadać Facebook i Instagram, ale już np. prawnik powinien mieć LinkedIn oraz Facebooka, a jeżeli dodatkowo ma pasję np. fotografia lub podróże, to powinien dołożyć jeszcze Instagram.
Wszystko zależy od tego, jak szybko oraz jak mocno chcesz zbudować komunikację ze swoimi klientami? Moim zdaniem minimalna ilość postów dla jednego kanału social media to 4 posty na miesiąc. Optymalnie jest wystawiać 3 razy w tygodniu posty, czyli 12 postów na miesiąc.
TAK. Dotyczy to nawet w przypadkulokalnego biznesu. Pamiętać trzeba jednak, że zrobienie samej kampani np. na Facebooku, może nic nie dać, jeżeli zrobi się ją nie umiejętnie.
Jak najbardziej możesz zrealizować więcej kampanię reklamowych. W abonamencie masz w obsłudze 1 kampanię reklamową. Za kolejne rozliczamy się indywidualnie.
TAK. Tego rodzaju działania nazywamy marketingiem szeptanym. Dobrze jest prosić swoich klientów, aby polecali naszą firmę publicznie.Pamiętaj to Twoi klienci są Twoją wizytówką.
Wizytówka Google
Oczywiście, że potrzebuje, a dlaczego? Już tłumaczę. Sklep internetowy sprzedaje również klientom ze swojego najbliższego otoczenia. Załóżmy, że lokalnie nikt nie sprzedaje takiego rodzaju produktu jak Ty, a Ty usilnie walczysz z globalnymi sklepami o klienta, bo nie masz wizytówki Google.
Jeżeli samodzielnie założysz oraz skonfigurujesz całą wizytówkę Google, to będzie Cię kosztować to 0 zł,jednak gdy się na tym nie znasz, na pewno zapłacisz swoim czasem, który poświęcisz na naukę czegoś co nie jest związane z częścią zarobkową Twojej firmy.
Uważam, że Aby cokolwiek osiągnąć po jakimś czasie, to przynajmniej 2 posty miesięcznie, jednak dla najlepszych efektów i najbardziej optymalnej kampanii wzrostu musisz wystawiać od 6 do 8 postów miesięcznie.
Po krotce,zanim Twój klient odnajdzie Twoją stronę WWW, to tu znajdzie Cię najpierw. Tu możesz przedstawić mu wszystkie usługi, które oferujesz. Dodatkowo możesz podać link do swojej strony internetowej.. Możesz zaprezentować zdjęcia swoich produktów i naprawdę bardzo dużo innych rzeczy można zrobić z wizytówką Google. Więcej info przeczytasz w niedalekiej przyszłości w naszym blogu SEO.
Sugerujemy nie realizować takich działań, Google jest bardzo sprytny, jak zorientuje się, to usunie wszystkie dodane opinie o firmie z wizytówki Google. Lepiej rozmawiać z własnymi klientami, którzy na pewno z miłą chęcią napiszą prawdziwe opinie o Twojej firmie.
TAK. Google udostępnia statystyki odwiedzin Twojej wizytówki Google. Takie statystyki już są widoczne po 1 miesiącu działania wizytówki. Jednak dopiero po 3 miesiącach pojawia się w nich więcej informacji, dzięki którym można zacząć coś wnioskować.
Optymalizaja SEO
Musisz, jeżeli chcesz, aby Twoi klienci znajdowali Twoją ofertę w internecie. A jeżeli nie chcesz, to moim zdaniem nie wydawaj pieniędzy na stronę WWW.
Optymalizację strony SEO robi się cyklicznie. Niestety wciąż zmieniają się algorytmy wyszukiwarek, przez co cały czas trzeba dostosowywać stronę internetową, aby pokazywać się wysoko w wynikach wyszukiwania.
Jeżeli znasz sie na tym, to oczywiście, że tak. Jednak jeżeli nie masz pojęcia od czego zacząć, to tylko możesz zaszkodzić, jednak efekty Twojego szkodzenia będą widoczne dopiero za miesiąc, może 2 miesiące. I wtedy będzie trzeba Znów zapłacić specjalistom.
Tak oczywiście, że są. Jednak oprócz strony (kodowanie, optymalizacja programowania itp) w stronie trzeba zoptymalizować treści tj. obrazki., zdjęcia, filmy, teksty, całego WordPressa oraz Hosting. Jest dużo czynników, które wpływają na SEO.
SEO -(ang. Search Engine Otymalization) – optymalizacja strony WWW pod silniki wyszukiwarek. To ogół procesów dotyczących optymalizacji wyświetlanej treści oraz sposobu jej wyświetlania na stronie WWW, dzięki czemu strona jest lepiej oceniana przez wyszukiwarki internetowe takie jak Google i inne.
Przede wszystkim treści, prędkość wczytywania strony, brak błędów, dostosowanie do wytycznych W3C. Wykorzystane słowa kluczowe. Trzeba sprawdzić jakie najczęściej wykorzystuje się słowa kluczowe w Twojej firmie, aby następnie zoptymalizować treści pod te słowa kluczowe. Jest wiele aspektów, które wpływają na pozycję strony, nie jestem wstanie tu o wszystkich napisać.
Copywriting
Copywriting – to nic innego jak pisanie sprzedażowych treści w sposób przystępny dla każdego. Klient ma czuć, że wytłumaczyłeś mu jak laikowi, a nie profesjonalista profesjonaliście. Gdy opisujesz swoją usługę nie możesz skupić się tylko na opisie, ale również na formie, słowach kluczowych i wielu innych aspektach .
Pisanie tekstów to nic innego, jak napisanie opisu produktów, usług nie uwzględniając wytycznych z optymalizacji tekstów.Dzięki temu masz treść na stronie, ale niekoniecznie dobrą, która przyciąga uwagę klienta i pozycjonuje Twoją stronę internetową w wyszukiwarkach. Powyżej wyjaśnienie Copywritingu,
Przede wszystkim ciekawe treści, które będą przyciągać uwagę klienta. Twoja strona będzie dobrze zoptymalizowana pod wyszukiwarki internetowe. Zacznie się pozycjonować. Każdego miesiąca Twoja pozycja będzie coraz wyższa.
Uważam, że TAK. Jeżeli posiadasz stronę firmową, gdzie umieszczasz informację o swoich usługach, to pewnie chciałbyś, aby klient po pierwsze odnalazł ją w lesie ofert, a po drugie po przeczytaniu, chciał kupić właśnie od Ciebie produkt lub usługę.
Copywriting jest jednym z procesów optymalizacji SEO. Tak naprawdę, bez dobrych tekstów na stronę internetową, nawet najlepiej wykonana optymalizacja może nie zadziałać. A czemu? Wyszukiwarki zwyczajnie nie będą miały nic ciekawego do za indeksowania z Twojej strony WWW.
TAK. Wyszukiwarki sprawdzają czy strony www zindeksowane przez nie się rozwijają, jeżeli nie, to ich pozycja spada w dół. Aby szybko być zauważonym, warto pisać nowe treści przynajmniej raz w tygodniu. To optymalna częstotliwość dodawania treści. Jeżeli chcesz uzyskać jeszcze lepsze efekty, częstotliwość dodawania nowych treści można zwiększyć.