AUDYT STRONY WWW
ZYSKAJ ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Audyt strony www to usługa dla firm, które mają już stronę internetową. Zrobiłeś super stronę, zapłaciłeś za nią duże pieniądze? A ona jest martwa? Nie przynosi ruchu i oczekiwanej sprzedaży? Nie wiesz co jest nie tak? Agencja, realizująca Twoją stronę www zapewnia Cię, że strona internetowa jest dobrze zrobiona?
Zrobimy dla Ciebie audyt strony www i sprawdzimy co w trawie piszczy!
Pełna analizy strony www, jej ruchu, skąd przychodzi, na jakie słowa kluczowe ludzie ją odnajdują, sposób kodowania, optymalizacja SEO. Znajdziemy wszystkie popełnione błędy przez Twoją agencję marketingową. Zleć nam audyt strony www i uzyskaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania!
WYBIERZ USŁUGĘ
AUDYT STRONY WWW I ZYSKAJ
ANALIZĘ TREŚCI
Czy wiesz, że źle napisane teksty na stronę www mogą spowodować, że klient nie skusi się na Twoją ofertę? Tak właśnie jest, klient szuka wartości!
ANALIZĘ KODOWANIA
Wiele firm nie przejmuje się prawidłowym kodowanie strony www. I to jest błąd, bo wyszukiwarki sprawdzają takie rzeczy, jak brak zasobów czy błędny kod strony!
ANALIZĘ SEO
Sprawdzimy jak została wykonana optymalizacja SEO. To dzięki niej strona ładuje się szybko, a klient szybciej otrzymuje informację o Twojej ofercie!
KLUCZOWA WIEDZA DLA TWOJEJ FIRMY
Audyt strony www sprawi, że dostaniesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, dlaczego strona www nie sprzedaje? Strona internetowa to kluczowy pracownik Twojej firmy. On wita się z klientami, przedstawia ofertę i odpowiada na ich pytania. On również decyduje, gdzie wyśle Twojego klienta. Powiesz, że tak nie jest?
To zastanów się przez chwilę, czy skorzystałbyś z oferty firmy, gdzie pracownik będzie nie chętnie odpowiadać na Twoje pytania (wolno wgrywająca się strona), jak już odpowie, to jakoś tak na okrętkę i okaże się, że ten pracownik nie ma pojęcia co robi ich firma (brak wartościowych konkretnych treści na stronie), a w końcowym efekcie widać, że w firmie szaleje chaos i nieporządek, jest brudno i ponuro (źle wyglądająca strona www).Jaka jest Twoja odpowiedź?
Odpowiedz sobie teraz, gdzie klient wchodzi najpierw, gdy szuka Twojej oferty w internecie?